Good Morning!


Asså kan någon hjälpa mig?! Nu när jag har gjort den där "god morgon sötnosar" bilden, när jag laddar upp den så blir det vita bakom med (gjorde " bilden" i powerpoint!) , så då blir den stor, och då måste jag börja skriva med texten ända här nere, långt ifrån bilden, vill ju kunna skriva direkt under :( Någon som vet vad jag gör för fel? Jag laddar iaf upp den på 400, sen Full storlek, för om man tar den där Miniatyr eller vad det heter blir den as liten! Men om någon vet hur man gör iaf, så snälla, lämna en liten kommentar!
Det är likadant med signaur, ajah!


kram / aliciahz


Kommentarer
Postat av: Manda

sotnows <33

2009-12-30 @ 13:28:34
URL: http://blondinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0