hatar rubriker?!

Hej!

Vet ni vad, jag slog mitt besöksrekord igår! :) 30 unika (vet att det inte är mke alls, men besöksrekord är besöksrekord'!) så det blir en liten frågestund i nåt inlägg här snart! Då får ni fråga mycket! :)

Btw, gjorde nyss en liten header åt söta Natalie som hon heter, och nej det är inte min bästis natalie, utan en annan tjej! Ni vet hon som gästbloggade hos mig! Riktigt söt tjej!
Länkar inte sötnosen förän headern är inne, oj hehe, det står ju iochförsig hennes bloggadress på headern, men men =)

Imorn/inatt är det ju nyårsafton (hehe, jah, det är faktiskt ny dag 12 på natten, jag är smart ;D) själv ska ja inte göra nåt speciellt, jag har ett nyårslöfte, but is a secret, hihi ingen, kommer få veta, inte ens mina bästisar eller mina föräldrar, spännande..? Men jag vet att jag inte kommer kunna hålla det... Men det är värt ett försök! Men jag hoppas att år 2010 blir bättre än år 2009, egentligen har ju inte 2009 varit så dåligt heller, men bättre kan det bli..

Ikväll 20.00 blir det Hockey med pappa och låtsasmamma, Sverige-Finland, klart man ska kolla även om jag typ inte ens vet skillnaden på hockey och bandy.. Ehm, seriöst, man har en klubba, man har en rund boll/puck grejsimojs och springer runt, vad är skillnaden egentligen?! xD Är inte så mycket för sport, men när sverige spelar måste man ju nästan kolla!


Headern, den är inte insatt nu! Hon ville ha den svart och lila, även om det kanske inte är så tjejigt!

kram / Aliciahz! <3






Kommentarer
Postat av: Sagah!<'3

Du gör dem så fint!<3

2009-12-31 @ 13:38:17
URL: http://forliife.blogg.se // och den här
Postat av: Anonym

du gör dom så fina <33 kan du hjälpa mej me en sak

2009-12-31 @ 13:39:21
Postat av: Isabelle

du äör alltid lika bra på o göra headrar de va inget ja behövde hjälp me

2009-12-31 @ 13:44:46
URL: http://adelid.blogg.se/
Postat av: Tovvi

Finare än jag gjorde den iaf... :/<3

Saknar dig Alicia!

Du betyder för mig, glöm aldrig det!<33

2009-12-31 @ 13:45:43
URL: http://tovvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0