Ingen rubrik.. ^^

Hej alla sötnosar :)

Blir lite snabba inlägg nu, hehe =D

Sitter i nattans säng och lyssnar på Idol-Skivan! Hon fick den i julklapp, så avis!! :)

Hihi, jag LOVAR er att det ska bli bättre uppdatering! Men jag är fakiskt med en kompis jue! <3

Ska fixa så att jag skriver med typ rosa text oxå,får se om jag orkar med det!

Åh gud vad jag hoppas att jag vinner design tävlingen jag är med i.. Om jag inte gör det blir jag verkligen jätte ledsen, för den designen är såå himla fin, skulle aldrig byta om jag fick den, hoppas verkligen att jag vinner!!

Har bestämt mej för att det ska bli en bild i varje inlägg, myspys vah? =)


Haha, fan vad jag bjuder på mig själv ibland assoe! <3 ;) Jag är hon längst ram med "ank läpparna" ;D

löw ya / aliciahz <3

Kommentarer
Postat av: M I N N A

LJUSROSA ELLER MÖRKROSA LÄPPSTIFT?!

vilket ska jag köpa? hjälp!!!!

2009-12-26 @ 23:28:52
URL: http://minnasvardag.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad är det för design tävling du e med i??

2009-12-27 @ 13:05:42
URL: http://sssummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0