Home cutiiiies !<3

Hejhej, hemma från skolan nu ! Har JÄTTE tråkigt, får se vad jag gör.. Har matte-läxa oxå, orkar inte.. -.-
Vad ska ni göra idag då? Jag blir väl bara hemma, är skit trött... Ska snart ta nåt att äta!

Funderar på att byta ut HEADER NR 1 i min designtävling mot en ny som jag ska göra, för den första blev inte så fin! Kommer med "besked" om det sen!

Idag glömde jag mina gympakläder hemma, jag och Pao'sötnos snackade lite ist, hon hade ont i foten, haha vet inte om hon bara hittade på..? ;)

Puss på er sweeties! / Queen A'


Lovade ju er en bild på fågeln!


Kommentarer
Postat av: //a

shit den liknade min familjs gammla fågel som dog när den var 7, men söt e den iaf<333

2010-02-02 @ 17:32:39
Postat av: -Manda

va söööt

2010-02-02 @ 21:19:28
URL: http://mjgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0