2 jan 2010 (inte van vid att skriva 2010!) ^^

Fortfarande med syster Brunett! <3
Vi såg ju Twilight igår, och den är så sjukt bra! Har ju som sagt sett den förut men ändå! Aw, den är så romatisk<3

Våran kladdkaka blev jätte god =)

Vi tog nyss massor av bilder, vissa blev faktiskt väldigt fina, jag som typ aldrig blir bra på bilder blev ganska nöjd med iallafall 2 bilder ungefär! <3 Syster brunett blev som vanligt sötast på alla bilder! <3
Det har inte blivit någon uppdatering innan, eftersom vi vaknade vid typ 11, sen så tog vi massa bilder, käkade och flummade ;D Och jag ville ta några bra bilder att visa er läsare innan jag skrev! <3

Hahahaha, min pappa har börjat läsa min blogg =) Han sa vid matbordet idag " Alicia, jag garvade i hjäl mig när jag läste din blogg om när vi var och handlade...." osv! Jag bah "Vaah?!" ;) Så nu måste man ju tänka på vad man skriver..

Men nu ska syter brunett skriva lite på sin bdb (bilddagboken) men det blir mer uppdatering senare, kanske inte föränn 9 typ då :( Eftersom nu är jag som sagt med Natalie och det är inte så kul för henne om jag bloggar hela tiden ;) Och hon ska typ hem vid 8, och sen så ska jag till farmor och sova över, för pappa och min låtsasmamma ska på nån fest typ!


Jag, bild tagen igår <3


Natalie, bild tagen idag!

Outfit kommer ikväll antagligen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0