Belligirl header!

Hihi, har så tråkigt så jag slänger in ett litet inlägg till :)!

Ligger i sängen i sovkläder fortfarande ;) Såå skönt! <3 Kl 2 typ kommer lite släkt hit, för att fira min och min lille brorsas födelsedagar,fyllde ju den 22/12 och han den 30/12! Då kommer jag få lite mer presenter, jippie! :) ÄLSKAR PRESENTER! Men vem gör inte lixom?!

Men en tjej (jossan) ska vara supersöt och sätta in headern åt bella som jag gjorde, för ja förstår mig inte på bellas stilmall ;) Så den är inte inne än, men jag visar den för er ändå! <3


Ja, det var den :) Hon ville ha den så och blev nöjd,  bra va? :)

PUSSEN IGEN!

// ALICIA!


Kommentarer
Postat av: erica och olivia

Vílka färger? ram bara eller ram och färg i? Aja , skicka bara en kommmentar så fixar jag de :) / erica

2010-01-09 @ 12:57:37
URL: http://allasbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0