Godmorgon!

Godmorgon cuties, vaknade för typ en halv timma sen, men har käkat frukost och sådär! Vet inte vad som händer idag, blir antagligen bara hemma och bloggar, good for you guys! ;)
Har tagigt bild på sötnosen-undulaten , men mamma vet inte hur man för över bilder från hennes mobil, suck... Men jag kan lova er att det kommer bilder !

Aino "gästbloggade" ju igår, och hade ritat av två bilder på mig i paint, skit grymt ju! Jag ska visa er "orginal" bilderna, som hon ritade av sen, så får ni se vad hon är duktig! :)
Hörs sen bbys, love ya!


Ush, gammal bild på mig! I omklädningsrummet, såå fin mobil jag hade, men några snorungar, vet inte vilka, snodde min *ROSA* underbara mobil.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0