helg!

Hejj sötnosar!

Nu är det äntligen helg! Sköönt! Det var kul idag, vi hade bara bild och gympa (mat/raster oxå såklart!) om man inte räknar med våran lilla städstund som vi har varje fredag! Gympan var kul, tjejerna mot killarna tävlingar, killarna vann alla tre tävlingar (haha) men skit samma, tjejerna äger ändå, man måste ju va snäll och låta killarna vinna nångång, right? ;)
När vi skulle byta om sprang jag bara runt och sjöng massa låtar, blandannat den där från reklamen med svarta fåret "Born to be chep lalala" sen skrek Pao (paloma) "Ey, Shut up" så jag sa självklart "No, you shut up" och som vanligt fik vi skrattanfall, så fortsatte jag sjunga lite andra låtar, typ carola låtar you know! Alicia goes flummig? x)

Pao sötnosen tycker jag är duktig på att sjunga, det säger hon, och det glädjer mig verkligen, för jag älskar att sjunga! <3

Pussen!

/Aliciahz


Kommentarer
Postat av: Toooweh'<3

Haha vet alla typ hennes nya smeknamn nu eller?

Jag kom på det!<3

2010-01-08 @ 15:49:49
URL: http://toooweh.blogg.se/
Postat av: Pao

Varsågod sötnowzz<3

2010-01-08 @ 18:29:07
Postat av: Pao

Allt för dej sötnowzz<3

2010-01-08 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0