Jag vet vem det är..

Hej!

Hade ni kul på nyår? Brunetten (alltså jag!) hade det iaf, vi spelade Familje Geni haha, jag fick barnfrågor så min första fråga var typ såhär : Vilken färg har ett björnbär när det är moget? : haha, asså superenkla frågor! <3
Men sen drog vi nånstans och kollade på raketer! Jag ville brottas i en snöhög oxå, men nepp, det ville inte pappa eller min låtsasmamma ;) Så jag gick och brottades med mig själv, ojoj, det såg nog roligt ut :)

Ang rubriken "jag vet vem det är.." så tror vet jag vem det är.. Och jag är så j*kla besviken på personen! Du vet vem du är och det är f*n inte kul! Jag tänker vara shysst och inte berätta för alla vem det är, men sluta för f*n!
Trodde vi var kompisar och allting, men tydligen hade jag fel..
Du var ju såå smart och skrev ditt namn i en kommentar på frågestunden, så det var bara att kolla IP!

Älskling Brunett nr2 ska sova här inatt (natalie!) vet inte när hon kommer, men det blir nog inte så bra uppdatering då, kanske lite!

Oh no! Vet ni vad jag just kom på?! SKOLA SNART! :'(


Bara älskade mitt hår då, plattat och fint! Igår var det fakiskt och det har hållit sig platt till idag!^^
Det var finare när man såg det lixom "på riktigt" ! xD

Ciao!

GLÖM INTE ATT STÄLLA EN ELLER FLERA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND!
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT!


Kommentarer
Postat av: angie

hoppast att di inte tror att det e jag för jag lovar det e det inte.

2010-01-01 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0