Klar!

Aloha beautiful, nu har jag gjort min del av matlagningen! *stolt* min familj är nånstans i bromma (?) och kollar efter en undulat! Vi ska köpa en först, sen om ett tag ska vi köpa en till! Hoppas det finns nån undulat unge på den där ZOO affären dem skulle till!

På söndag ska jag kanske till Jakobsberg med Bella gullet! :) Blir nog ingen shopping (sparar pengar till en mobil) men lite fika och så kommer vi bjuda på massa knas bilder på oss! ;) Om vi åker dit då alltså!

Jag ska lägga in headern jag gjorde åt Bella och Petra på bloggen senare, för nu är den inte insatt!
See yah soon! <3 / A'


Kommentarer
Postat av: Saga

Hej! Älskar din blogg, men ...

Jag har veckans blogg hos mig och undrar om du vill vara med.

http://theyellow.blogg.se/2010/january/veckans-blogg-1.html#comment

Det är bara att öppna länken och anmäla sig ;-)

2010-01-29 @ 17:45:26
URL: http://theyellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0