Med Toooweh'<3

KOMMENTERA MERA!!

Hello Beautiful!

Är med Tove nu, sitter med datan i sängen, tove oxå! :)
Först när jag slutade (från skolan) så skulle vi hem till Tove så hon kunde hämta sin data, och då hade hon typ två st rörmokare/byggare (?) hemma hos sig som skulle fixa nåt med deras toa?! Ajah, whatever, men då skrek jag "Tjiingaaliiiing" och "gubbarna" typ "haha dom ropa tjingaling", kanske inte låter kul, men det vare!

Idag ska jag göra Tove's design! <3

Btw, idag när jag kom hem från skolan fick jag reda på att vi skulle skaffa en fågel, haha typ nån undelat/undulat, nånting sånt ? Men ni fattar vah? ;)
Hade en liten undelat/undulat unge när jag var liten, men den hade nå fel på vingarna och benen så vi fick avliva den :/

Puss' / Aliciah'z! <3


Sötnowsar? Iaf Tove gmn! <3



Kommentarer
Postat av: T o v e

Nej du e sötnosen här!<3

2010-01-20 @ 15:07:31
URL: http://ordblirtillmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0