Men herregud..

Jag blir så trött på folk som kallar än wannabee, bara för att dom själva är det så ska dom kränka någon annan igenom att kalla en "wannabee fjortis" , jag fattar inte! Ena stunden säger personen "jag älskar dig meest <3" sen bah "wannabee fjortis" utan att man har gjort nånting! Helt plötsligt bara!
Jag fattar bara inte!
Det värsta av allt var att jag älskade personen som sa det.. Men inte längre!

Jag är ingen wannabee, jag är mig själv, och om du uppfattar mig som wannabee när jag är mig själv, så förfan tro det då! Jag har andra kompisar som vet att jag inte är det!

Det går för långt när ni är elaka mot min kompis oxå, som fan inte har gjort nånting!

Men jag tar inte åt mig, för jag vet att jag inte är en wannabee fjortis!


Är det här att vara fjortis.. Okej, isf har jag väl trott fel!


Kommentarer
Postat av: saga

får såna kommentarer helatiden ;-( men, jag är lång ifrån det, bara för att jag bjuder på mig själv :-) dom är nog bara avis ;-)

2010-01-17 @ 20:21:43
URL: http://theyellow.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tycker att du har väldigt rätt, inte ett dugg fel, det är det bara den/dom som säger det som har det!

2011-01-20 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0