Saknar min Fred Perry jacka :(

Rubriken säger nästan allt!
Glömde min älskade Fred perry jacka hos pappa!
Buhuhu!

Haha, lite överdrivet, men men ;)



Fast min var vit, hittade ingen bra bild! <3

Suck, har bloggtorka, så ingen uppdatering mer tror jag! :/

I morgon är det skola allihopa! Kul va?
Va, tycker ni inte?
Inte jag heller..

Kom på bästa skämtet nyss (hahaha), min humor är lite udda, men läs ;

Malin & Alicia var hemma hos Malin, då råkade Alicia putta ner Malins jord-glob från skrivbordet så att den gick sönder!
Malin började gråta!
- Men varför gråter du, det är bara en jord-glob, köp en ny? Sa alicia!
- Det är inte bara en jord-glob, nu kommer jorden gå under! DET GÅR INTE ATT KÖPA EN NY JORD!

Bra va? Haha, när jag läser den så var den nog inte så bra (hahaha) ajah ;D

Pussen // Aliciahz! <3


lillebror <3




Kommentarer
Postat av: Toooweh'<3

Haha din humor!

Varför just Malin??

<3

2010-01-06 @ 19:46:20
URL: http://toooweh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0