Snyggerik! <3

Aloha cuties, har varit en "bloggdesign-dag" idag för min del kan man säga!
Imorgon skulle jag egentligen till Jakobsberg med Isabelle, men hon ville inte längre, hon ville va med några andra kompisar, ganska taskigt, men åker dit med Aino ist, ska möta henne vid källtorp-skolan runt halv 12 imorn!
Ska bli kul! =)

Min låtsaspappa träffade Snygg-erik (erik segerstedt) idag i bromma, och då fixade han en autograpf (stavning?) åt mig, hihi, på ett paket där det har varit Semlor i xD Det stod "Till Alicia! Puss & kram *eriks otroligt snygga autograph* sen ett hjärta" så gulligt :) Det semla/semlor (va säger man?) paketet ska jag spara!
obs, paketet var tomt, det var inga semlor i xD


Kommentarer
Postat av: angie

taskigt av bella ådelid men kul att su skulle dit med aino istället. jag blir avundsjuk vill också ha snygg eriks autograf<333

2010-01-30 @ 21:05:34
Postat av: Paloma

Din kärlek skrev! :P

Spara den för evigt

Elr så tappar du bort den precis som med din mössa:P

Pöös älskling

2010-01-30 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0