Söta kommentar-Me like (A)

Hej, ville säga tack för alla söta kommentarer jag får, blir skitglá, fortsätt med det (A)!
På tisdag ska jag förhoppningsvis vara med Aino & Matilda- Sötnosar! Och i morgon ska vi kanske åka och kolla på en undulat i bromma ( inte jag, aino och matilda! Jag och familjen ) hoppas vi köper ;)
Och imorgon fyller oxå min älskling Paloma år, 12 år! Ska gratta dej imorn på ett sms när jag vaknar! Hihi!
Vi hörs, lost of love.. A'


måste väl bjuda lite på sig själv...? Och NEJ ja har inte foundation på mig, ser ut så, taget i ett annat ljus!


Kommentarer
Postat av: T o v e

Älskar dej, men vf vill du typ inte vara med mig?? :( Känns som om du har glömt mig lite.

2010-01-27 @ 16:04:59
URL: http://ordblirtillmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0