Test!

Namn: Alicia Jasmine Elisabet (hemligt efternamn!)

Kallas för
: Allie eller bara Alicia!

Stjärntecken: Stenbock 

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 3 hål i öronen, två på ena och 1 på andra!

Tatueringar: Nej

Längd: 1.45 tror jag..

Skostorlek: 36-37-38

Hårfärg: Brunett så hett!

Fräknar: Nej

Motto: hmm.. Vet inte!

Kär?: Nepp!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nä!

Tycker du att du är attraktiv? bara jag visste vad det var..

Dricker du?
Nej?

Röker du?
Aldrig testat!

Vilket schampo använder du?
Olika

Vilken parfym använder du? Har många olika, men Date!

Vad är du rädd för? Många saker, hatar ormar och Getingar!

Gillar du att tvätta? Ingen aning för jag gör det aldrig (haha)

Gillar du berg- och dalbanor? Japp!

Senaste…

Filmen du hyrde? Twilight!

Filmen du köpte?  Oj, kommer inte ihåg!

Låten du hörde: Vet inte..

Låten du laddade ner? Laddar inte ner låtar!

Personen du ringde? Ingen mobil för tillfället!

Personen som ringde dig? Ingen mobil för tillfället!

TV-program du såg? Simpsons

Person du tänkte på? Kompisar

Favorit…

Låt: Har ingen speciell favorit låt 

Sak att göra: Vara med kompisar, blogga såklart :)

Sport: Vet inte

Dryck: Fanta, i think!

Kläder: hmm.. Vet inte!

Film: Många olika.. bla Twilight & Wild Child!

Bil: Har ingen koll på bilar.. ;)

Serie: Oj, vet inte!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Japp!

Gråtit över en flicka? Ja, kompisar!

Ljugit för någon? Ja.. *skäms*

Varit i slagsmål? Nej!

Blivit arresterad? Nej!

Träffat någon från internet IRL? Ja, kompisar! ;)

Antal…

Gånger du varit kär? Vet inte..

Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte..

Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte!

Tjejer du kysst? Inga :S Eller jo, tjejer i familjen då!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Går ju fortfarande i grundskolan! ;)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Namnet Alicia har väl varit med nångång som jag har sett, men det har inte handlat om mig!

Senaste…

Boken du läste? Jag vet inte!

Personen du fick e-mail av? Vet inte ;)

Personen du fick brev av?
Får inte brev :(

Personen du fick sms av? Ingen mobil för tillfället

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vet inte!

Saken du köpte? Kommer inte ihåg!

Vad har du gjort idag? Ätit pizza och slappat!

Brukar du svära mycket? Hehe, mycket och mycket vet jag inte!

När stiger du upp på morgonen?  Nu På jul-lovet har det blivit runt 12 ;)

Vad har du på dig? Svarta jeans, brun långärmad tröja och en kofta!

Vad ska du göra ikväll? Jag vet faktiskt inte!

Vad är du allergisk mot? Ingenting vad jag vet!

Var har du ont? Har inte ont någonstans ;)

Använder du hårspray?
Ibland!

Kan du stå på händer? Hehe, om det räknas i en halv sekund, JA ;D

Håkan Hellström eller The Ark? Öh, ingen..?

Salt eller socker? Hmm.. Vet inte ;D

Gillar du ketchup? Till pommes, japp!

Är du glad nu? Ja, det är jag väl! :)

Var du glad igår? Ja!

Vad dansar du till? Det som spelas ;)

Stockholm är… ? mitt hem!

Göteborg är… ? staden där jag aldrig varit!

Kan du sjunga? Alla kan sjunga, men jag vet inte om jag kan sjunga bra!

Spaghetti eller makaroner? Makaroner!

Land du vill besöka? USA, London.. Thailand!

PUSSEN // Aliciahz!


Kommentarer
Postat av: Toooweh'<3

Får jag också ta den??<3

2010-01-05 @ 10:31:26
URL: http://toooweh.blogg.se/
Postat av: nathalie

mycket fakta och bra<3



Puss

2010-01-05 @ 17:50:23
URL: http://girlsweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0