Twilight-Me like!♥

Just love Twilight!♥ Bästa filmen/filmerna ever! Fick den första boken i födelsedagspresent oxå Om jag kunde drömma.
Ser framimot att få börja läsa den, ska nog börja på den ikväll! Och första Twilight filmen har jag sett fera ggr, och New moon har mamma lovat mig att få se på bio, tsm med henne dah!♥ Ska bli så mysigt!
Haha, låter jue som värsta Twilight-Freaket, men måste erkänna att man blir beroende! Så sjukt bra ju! Eller hur?

// Aliciahz


haha venne vrf ja la in den, men cute! <3


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

Sv; Nej tyvär, ska sluta göra headers åt andra. Jag skrev det i mitt senaste inlägg, men du kanske inte såg? :)

2010-01-07 @ 22:08:18
URL: http://brilliantajosefin.blogg.se/
Postat av: Manda

okej det räker jag vet att den är det

2010-01-08 @ 14:24:13
URL: http://blondinadenfina.blogg.se/
Postat av: angie

håller med twilight äger. jag har filem men har inte sett den än och jag har läst boken 1 gångn. åhhh vill se new mon

2010-01-08 @ 23:19:25
Postat av: angie

hehe lite felstavning där såklart heter den ju new moon...<333

2010-01-08 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0