Melodifestivalen!

Hej på er cuties !
Ska snart käka, sen blir det godis... (A)
 
Alltså, jag har kollat på Melodifestivalen varje år, det är nästan ett måste att titta! Men, det är urtråkiga artister som är med det här året, dom flesta iaf! I del tävling 1 (ikväll) är det bara tråkiga! Men jag kommer nog titta i vilket fall som helst! =)

Dom här artisterna kommer vara med ikväll om jag har förstått det rätt :


Förlåt för den dåliga kvalitén!!


Anders Ekborg-The Saviour
Frispåkarn-Singel
Jenny Silver-A Place To Stay
Jessica Andersson-I Did It For Love
Linda Pritchard-You're Making Me Hot-Hot-Hot
Ola-Unstoppable
Pain of Salvation-Road Sait
Salem Al Fakir-Keep On Walking

Jag måste bara få kommentera Olas frisyr.. Rent ut sagt : FUL?! :

Lost of love / A'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0