Till er tjejer - ni andra kan ignorera om ni vill!

Till alla mina älskade vänner

Ni är så jävla underbara tjejer, utan er, vore jag ingenting! När jag är ledsen, då finns ni där och tröstar mig..
Om jag ber er att lämna mig ifred, då gör ni det, och fortsätter inte..
Jag har blivit sviken förr, men jag kan aldrig tänka mig att ni skulle svika mig.. För ni är verkligen äkta vänner, som sagt, jag älskar er!
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om er, men det skulle bli för långt.. Ni skulle inte orka läsa, och då skulle det här inlägget vara fullkomligt meningslöst!

Ni är helt underbara på alla sätt, jag nämner inga namn, för jag tror ni vet vilka ni är ändå!

Lost of love / A'


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack detsamma :)

kram !

2010-02-13 @ 20:10:52
URL: http://idoon.blogg.se/
Postat av: Aliciahz'<3

JAG SKA FIXA KOMMENTARSRUTAN - DEN SER HELT ** UT JUST NU XD

2010-02-13 @ 20:15:04
URL: http://aliciahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0