Godmorgon *gääsp*



Ska iväg till skolan om ca 15 minuter! Men jag tänkte ändå slänga in ett snabbt inlägg och berätta att jag vara med en kompis idag efter skolan, antingen blir det Malin, om hon inte skulle hitta på nåt med sin familj som hon tror, men inte vet helt säkert, eller så blir det Tove, om inte Malin kan! <3
Om jag är med Malin blir det ingen uppdatering förns jag kommer hem, för hon gillar inte att sitta vid datorn!
Men om jag är med Tove, då blir det  uppdatering tror jag! <3

Pussen // Aliciahz som ska dra till skolan...<3


Kommentarer
Postat av: Maajjah

vilken fin blogg du har :)

allt bra??

2010-01-07 @ 12:21:34
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0