Ett nationellt prov - check!

Idag i skolan hade vi ett nationellt prov, i Engelska! Jag tror faktiskt att det gick riktigt bra för mig, inte för att skryta eller så!♥ By the way, hittade en liten "kul" grej på Tove's blogg, en tjej och en kille i hennes klass bråkade och sen kom läraren, typ såhär var samtalet ;

Lärare- Vad har han gjort då? *tjejen hade nyss puttat in killen i väggen*
Tjej- Han kallade mig fjortis!
Lärare- Jaha okej, men varför puttade du in honom i väggen för?
Tjej- För att han kallade mig det där!
Lärare till Kille- Men varför sa du så? Vad betyder det, Ja juste! Dessutom tror jag att många av er här inne faktiskt vill vara fjortisar egentligen!

Funny? ;) Säg till Tove om jag ska ta bort det, eftersom jag tog det från dig!

Love ya..

PS: Är hemma från Linda nu, tråkigt, men men! D.S





Kommentarer
Postat av: Saga

vi gjorde vårt sista idag

2010-03-10 @ 18:53:45
URL: http://spotlight.blogg.se/
Postat av: Olivia Olls Jagarinac

Http://Olls.webblogg.se - You will love it baby!

2010-03-10 @ 19:51:24
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0