Melodifestivalen - Here i come!

Åh, nu kommer "hemligheten" ; Jag och min kusin Nike, ska få sitta i publiken i Melodifestivalen nu på lördag! Gissa om man är lycklig eller? =) Ah, ska bli såå najjs! Det är när vi ska få veta vilket bidrag som får representera (stavning?) sverige! Längtar skit mycket! Asså jag menar, typ "alla" kommer vara där, snygga Erik Saade , Pernilla Wahlgren, Christine Meltzer och aa, alla dom! :)

Ha en bra kväll, eller försök iaf, utan mig är det ju ganska svårt *skämt*



Kommentarer
Postat av: Nike

kommer erik saade vara där ? :O:O:O:O OMG! JAG DÖÖÖÖÖR ! vi kommer få det jätteroligt alicia :)

2010-03-09 @ 22:47:53
Postat av: nike

juste alicia, kom på ett bra bloggnamn till mig! du har ju tjatat på att jag ska börja blogga, så varför inte;)

2010-03-09 @ 22:53:40
Postat av: Tove♥

Jag har ju redan vart där typ fyra ggr så jag vet hur det är ;) :P <3

2010-03-10 @ 07:12:55
URL: http://ordblirtillmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0