:(

Å neej!

ljudet funkar inte på min dator :o

Det är ett kryss på ljud grejen, och NEJ jag har inte tagigt av ljudet, för när man klickar på ljud grejen står det bara " ingen ljuduppspelningsenhet är instalerad" okaaj? Fattar typ ingenting, har kollat på kontrollpanelen oxå men ingenting fungerar! :o

Det funkade förr nån dag sen men nu helt plötsligt funkar det inte! SKIT OXÅ!

Ajah, tänkte ha en liten frågestund, men det blir det när jag slått mitt besöksrekord, rekordet är nu 27 unika, jag vet INGENTING, vill ha fler läsare :(

Jag ska göra min blogg intresantare, men jag vill ha en fin design, och sånna där grejer först, för då får man mycker mer blogglust!

Det är likadant med besökarna, om jag hade många besökare, då hade jag haft mycket mera blogglust, och säkert skrivit om roligare grejer, för då vet jag ju att många läser det! <3

Pusskram! / Aliciahz!


Kommentarer
Postat av: amanda

okej!! :) ska kolla all the time!!

2009-12-30 @ 15:50:47
URL: http://mjgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0