Nu är det dags för...

...onsdagsmys, om det så är det sista jag gör.. Lalala!

Hej, sry för superdålig uppdatering, men jag och pappa skulle till elgiganten, och köpa batterier till min kamera, vi gjorde det och kollade runt lite där (ville såå gärna ha en mobil, har ju ingen för tillfället eftersom min blev snodd! men valpblicken funkar inte på pappa.. tusan oxå!!) sen åkte vi till min farmors kiosk och handlade fanta, chipsen pappsen ville ha fanns inte där så vi åkte till Hemköp, självklart så skulle han (pappa) handla massa mat och skit oxå! Men vi köpte chips och lite gott! Sen kom han på (påvägen hem!) att han hade glömt Dip, så vi fick åka till kiosken igen !

Men nu är jag hemma, och ville bara berätta att jag lever :)

Pusskram, blir film och mys ikväll = ingen uppdatering förän imorn! Just det, NY ÅR imorn, har inget nyårslöfte.. buhuhuh! Kan inte komma på nåt :/

Löööw yuh / Aliciahz! ^^



Det vi köpte som intreserade mig ;) + dip och juice! <3 Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0