Signatur+Camera <3

Tjabba igen dåe b*tches (tänker köra paowstilen, och kom inte med några elaka kommentarer för jag driver! xD)

Gjorde en signatur för ett tag sen, och nu har supergulliga Jossan fixat så att jag kan andvända den utan problem oxå! Du är en ängel Jossan! <3

Jag har äntligen batterier till min Camera, sköönt! Ska fota lite på fyverkerierna (jobbigt ord!)
Får se om det blir bra! <3

Ni får nya bilder sen oxå! (A)

Som sagt blir det hockey 20.00 , sen blir det iväg och se på fyverkerier (jobbiga ordet igen!)
Så det här kanske blir det sista inlägget för dagen/kvällen! Och har suttit vid datan i stort sätt sen jag vaknade vid 9 tiden så pappa tjatar att jag ska gå till kiosken och hälsa på farmor, näääver! Det dröjer jue typ 20 minuter att bara ta sig dit! Sen tillbaka oxå!

Ajah, pappa kmr väl och säger åt mej att göra nåt annat snart :( Buuhuh! <3

Men kommentera mera, snäälla (A)?

Hoppas det med signaturen funkar nu!

*hoppas, hoppas hoppas!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0