Up filmen <3

Hej! Är fortfarande med nattan, ska sova hos henne! Vi såg nyss på filmen Up , den är engelsk, drf UP utan två P, Jag kan stava ;D

Den var iaf jättebra! Hehe. både jag och natalie typ "grät" för hunden, hehe, ni som inte har sett filmen fattar nog inte. men det var en hund som va jättesöt som typ va "mobbad" av dom andra hundarna, den slog sig, kom bort, ingen ville ha han, osv..

Nu leker vi "myshörnan/kändishörnan" det går ut på att en utav oss e kändis (en riktig kändis!!) och den andra programledare, jag har valt att jag ska vara Erika från Idol 2009 =) och så filmar vi, interjuvar varandra och sånt, låter kanske tråkigt, men det är superkul :D


Jag och Natalie för ett tag sen, jag e hon längst bak med brun tröja <3 SÖTNOS NATTA!!

Löw ya / Aliciahz


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hejhej :)



Jag är med i veckans blogg hos www.tyypangelicas.blogg.se och hos www.dinlindas.blogg.se

Det skulle betyda jättemycket om för mig om du ville rösta!

Jag är nummer tre hos www.tyypangelicas.blogg.se och jag är nummer 1 hos www.dinlindas.blogg

2009-12-26 @ 21:18:40
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Jag bara sökte runt lite och hittade jag din fina blogg! :)

2009-12-26 @ 21:20:50
URL: http://victoriaenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså alicia du har den där tröjan hela fucking tiden

2009-12-31 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0