Designtävling!


Vi kör en designtävling!
Jag har gjort tre headers, som ni kan tävla om!
Båda två är rosa, och vääldigt tjejiga!

Såhär gör du för att vara med och tävla :
Börja med att välja vilken utav headerna du vill tävla om, du kan tävla om alla om du vill!
När du bestämt dig, så kommenterar du vilken du tävlar om, och i kommentaren ska oxå det ingå varför just du ska vinna headern, sen så läser jag alla kommentarer, och väljer ut tre stycken som jag tycker förkänar headern dom tävlat om bäst, självklart måste du som tävlar ha en blogg, och skriva upp eran blogg!
Detta är inget måste men det ger dig större chans att vinna : Länka mig, på din blogg, och skriv att du är med i en design tävling hos mig!
Om du gör det, skriv det i kommentaren då!
PS ; Fjäsk funkar prima! ;)


En kommentar kan tex se ut såhär : Jag vill tävla om design 1. *din motivering om varför du ska vinna headern*
Tävlingen avslutas 10/2 (10 februari) 18.00!

Dom här tre kan ni tävla om :

Nr 1.

Jag ändrar endast text färg/placering på texten!
Självklart står det din egna text där det nu står "din text" om någon inte fattade det!


Nr.2


På denna header ändrar jag endast : Textfärg/Textplacering, hjärtat vid bilden & Om du inte vill ha med staden i bakgrunden, så kan jag ta bort den!
På den här står det ju också såklart din text som du väljer!
Nr.3

På den här headern ändrar jag textfärg/placering rosetten, och så kan jag lägga till "stjärnor" ,sånna som det är på headern nr1 på bubblorna!
 det blir jätte gulligt!
Programmet strulade så jag kunde inte lägga till det på en gång!

Börja tävla :D!

1. om alla tävlar om samma header, så väjer jag bara ut 1 som vinner den!
2. om ingen är med och tävlar, så låter jag tävlingen pågå i 5 extra dagar, men om fortfarande ingen är med och tävlar, då blir det ingen tävling!

PUSS / Queen A'


Kommentarer
Postat av: Alba Hedman

sött ;)

2010-02-01 @ 21:12:24
URL: http://lovealba.blogg.se/
Postat av: Yuma

Nähä okej... Även om jag alltid hjälpte dig med design grejer förut? Men då får jag väl hitta det själv

2010-02-01 @ 21:17:12
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Manda

hejhej jag tävlar om desingen nr 2 för att jag har alltid velat ha en riktigt fin header men har aldrig fått de jag har velat ha + jag ångrar mig hela tiden och vill byta header men om jag skulle få denna riktigt fina desingnen då skulle jag va över lycklig och aldrig byta och blogga över drivet mkt .. puss och kram din Manda <3

2010-02-01 @ 21:25:43
URL: http://mjgalen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej:) Jag vill gärna vara med och tävla om din andra design som är otroligt fin:) Jag tycker jag ska vinna denna design för att jag verkligen behöver en ny design eftersom jag inte kan designa själv och jag vill inte ha samma designer som alla andra. Den designen jag har nu har jag tagit från en bloggerska som gör gratisdesigner och jag har sätt att det är jätte många som har samma design som mig. Jag tycker det är väldigt tråkigt. Jag vill ha något unikt och din design är unik :) Jag ska även länka till din blogg så att fler kan vara med och tävla om dina fina designer:) Kram

2010-02-01 @ 21:30:46
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Malin och Linda

Vi tävlar om nr.2 för att vi precis har startat våran blogg och för att vi inte har någon design bara en ful som man får med!

2010-02-02 @ 17:44:15
URL: http://systrarnablondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0