Svar på Frågestunden! <3

Postat av: Amanda
kan du fixa ngn fin desing till mig ? xD
Sv: Jag kan göra design, men om den är fin får du avgöra sen :) Du har mig på msn, så bara att säga till när du vill ha den! =)

Postat av: Amanda
Vem av vilka kompisar // bästisar vill du träffa mäst av allt ? ......

hur länge haru bloggat

singel ?

VARFÖR ÄR DU SÅ SÖÖT 
Sv:1.Dig, för vi har inte träffats på år (på riktigt!) <3
     2.Vet inte!
     3.Jauu!
4.Fråga pappa och mamma ;)
Postat av: Lisa
Vart gör du dina frågestundrubriker och sånna grejer?

Hur gammaal är du?

Bor du i stockholm?

Sv:1.I powerpoint och Gimp
      2.11 år!
      3.Jauu, men när jag är hos pappa i Hälsingland (Bollnäs)

Postat av: angie
vad skulle du helst vilja vara fjortis elr emo???
Sv:Fjortis, tror jag!

Postat av: MIHRI
1.vem/vilka skulle du vilja vara ihop me?(om du har bild lägg ut den

2. vad skulle du vilja heta i äntligen?

3.är du dej själv elr fortis?
Sv:1.Ingen!
      2.Är nöjd med mitt namn, men om jag inte hette det så Olivia eller Jessica!
      3.Mig själv helt klart! <3, Och jag är INTE en fjortis!
Postat av: ditt största fann
hur gör du hesder?
Sv:Jag tror du menar Header? I Powerpoint & Gimp!
Postat av:
vem av tove och matilda gillar du bäst???

och vem tror du att du är??
asså som snygg söt eller sådär.

och vem är kär i??

vem gillar du bäst av din lillasyrra och din lillebrorsa???

vems blogg tycker du är bäst av dina kompisar??

och vilken blogg tycker du bäst om du får välja vilken som hälst??

och vilken e din favorit frukt?

vilken e din favorit grönsak??
Sv:1.Men gud vilken fråga! Jag gillar båda två lika mycket, älskar dom båda! <3
     2.Mig själv..? :S
     3.Ingen!
     4.Men vilka frågor man får, klart jag älskar båda lika mycket!
     5.Hmm.. Svår fråga, men Toves! För hon uppdaterar mest! =)
     6.Oj, gillar många.. Lisa Claugs blogg tror jag! (www.lalaas.blogg.se) Eller min ;)
     7.Äpple
     8.Ush blää på grönsaker! Tomat..?
Postat av:
hur skulle du beskriva dig själv med ett ord
Sv: BÄST! :)
Postat av: natta
Vem gillar du mest av dina kompisar?
Vad är din "favvo" färg?
Vill du bli ihop?
Tycker du brunett e hett?
Sv:1.Går inte att svara på!
     2.Rosa, i think!
     3.Nej, för jag gillar inte någon kille!
     4.Jauu, ofc! :)
Postat av: Toooweh'<3
Ställer du upp för mig, vad jag en ber om?
Sv:Jag ställer upp för dig, men inte vad du än ber om, du kan ju be att jag ska döda nån.. Haha, men det vet jag att du inte skulle göra, men jag förstår vad du menar, så JA, i stort sett! :) <3

Postat av: Alva
saknar du mig?
Älskar du mig?
Gillar du mig?
Hatar du mig?
Sv:1.Ja <3
      2.Ja <3
      3.Ja <3
      4.NEJ!
Postat av: .
tycker du om bella?
BH-storlek?
vilken hårfärg använder du?
Sv: 1. Jag känner inte henne så bra, men hon verkar snäll!
       2.Öh, andvänder inte? ;)
       3.Brun? xD
Postat av: Paloma
Vem av alla kompisarna skulle du ta till en öde ö och dela hela ditt liv med?
Skulle ni ha något speciellt med? Bara 1 sak.
Sv: 1.Oj, svår fråga.. Den jag känt längst, Natalie! <3 
      2.Om jag måste vara seriös, en kniv, om jag ska vara oseriös, datan =)

Postat av: angie
hur mkt gillar du din nya dator

vad skulle du helst vilja vara blondin elr brunett???
Sv: 1.Jag gillar den skit mycket!
       2.Jag är ju brunett, och det passar bäst på mig! Så brunett (så hett! =D)
Postat av: angie
vilket e ditt favvo ämne i skolan???
Sv: Engelska och Svenska ligger på delad första plats!

vad skulle du helst vilja vara brunett elr blondin???
Postat av: angie<333
vad skulle du göra om du var osynlig för en dag???
Sv: Hmm.. Åka till stan eller något och sno kläder/grejer tills jag dör :)

Sådär ja! Hoppas ni fick svar på era frågor :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0