Film-Tajm! (sjuk stavning på tajm..?)

Nu ska jag kolla på film med Bells och äta lite gott :)
Blir dålig uppdatering, men vi hörs runt 8, då jag ska hem från Bells! <3

Det blir filmen "Bratz the movie" låter barnsligt, men det är faktiskt inte det, har sett filmen förut och det är ju verkliga personer, och den är inte alls som tecknade bratz! Men men! <3 

Puss / Aliciahz

ps ; så du vet T', så önskar jag att du var här! Du betyder sjukt mycket för mig, även om jag inte alltid säger det.. Systrar bråkar ibland, men dom är ändå alltid systrar! <3?



The Movie, hih, jag höll precis på att blåsa bubbla med mitt tuggummi :)


Gott! +Lite godis som jag köpte själv, men det blev inte med på bild!


Kommentarer
Postat av: Hatade jag

Sötis.. men du vet inte hur ledsen jag blev asså! :/

<3

Pöss ziiz :D

2010-01-16 @ 18:57:39
URL: http://pussiws.blogg.se/
Postat av: T o v e

Sötis.. men du vet inte hur ledsen jag blev asså! :/

<3

Pöss ziiz :D



Önskar att jag vore där nu.. men men

2010-01-16 @ 18:58:52
URL: http://pussiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0