Fruktsallad!

Mumsade just i mig lite fruktsallad, inte hemma gjord men god ändå! Glömde lägga in bild på Nike-Luvtröjan, men gick inte att få/hitta nån bra bild på den, så det får bli nån annan gång! Vet att jag redan sagt det, men det är så roligt med kommentarer, och jag har fått mer än vanligt nu den senaste tiden! :)

Jag orkar verkligen inte med skola imorn, asså det är så sjukt trökigt! Och att behöva gå upp 07.10 varje dag är ingen höjdare direkt! Och på fredagar måste jag gå upp halv 7, Hemkunskap i en annan skola.. -.-
Godnatt, love ya!


Kommentarer
Postat av: emma

sv; banner är en header, asså bilden högst upp i bloggen ;) har du gjort den som du har?

2010-01-28 @ 14:08:36
URL: http://emmaochvilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0