Gästbloggar! (den bästa) xD<3

Hej hej!

Nu är det jag; Tove som gästbloggar på Alicias blogg!


För det första vill jag börja med att säga; Jag älskar dig min Alicia!<3


Och sen vill jag också säga att ni gärna kan kika in på min blogg; (LÄNK) 



Men nu kommer kommer jag till själva gästbloggandet! Hehe.



Fast jag har ju ingen aning om vad jag ska skriva!

Men imorgon är det ju skolan, och jag har hemkunskap.
Får se hur det blir igen då.

Fast jag fattar inte varför just börja på en torsdag o inte på en måndag?
Fattar ni?


Men nu vet jag inget mer att säga tiller!
Slänger in en liten bild och sen blir det bye bye.<3






En blid som jag tycker e fin!
Den tog jag i somras med min underbara *ROSA* kamera! =)








Och nu:

Du och jag tills döden skiljer oss åt!<3


Alicia gästbloggar på min också, kolla in det!


Bye bye bitches!//Toooweh'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0