Godmorgon!


Eller ska man säga "God-dag"...? ^^

Sorry för att det inte har blivit någon mer uppdatering igårkväll runt 9 tiden som jag sa, förutom när Jossan skrev då, hon har ju gjort min nya rosa header+bakgrund! Tack igen Jossan! :)
LÄNK till Jossans blogg!
 Anyway, nu är jag här!

Är ju som sagt hos farmor och farfar, haha, farmor sitter och spelar spel på spela.se typ vid sin dator ;)
Om typ en halv timma kommer gäster hit, det blir 7 barn och två vuxna som kommer, barnen är mina kusiner, det var åratal sen jag träffade dom, men två utav dom Kevin och Robin lekte jag mycket med när jag var liten!
Så det blir fullt hus här :)

Men vi hörs sötnosar! <3


Jag vid min data <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

God morgon alician! ;) ♥

2010-01-04 @ 12:28:42
URL: http://sssummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0