Godnatt! <3 ^^


Ska sova om ca 20 minuter -.- ...

Men imorgon ska jag vara med Tove (hemma hos mig) vet inte riktigt vad vi ska göra men jag ska iaf göra design åt henne, till hennes nya blogg! :)
Vet inte om det blir så mycket uppdatering eftersom Tove inte gillar att sitta vid datorn så mycket tsm med kompisar! Men vi får se!

När jag bloggade typ 13 inlägg på en dag, då jag sov över hos Bella, då fick jag runt 30 unika besökare (ingenting, men men!) men nu bara för att jag inte bloggar lika mycket, så har jag inte ens det! Så man vill ju hålla uppdateringen på topp, men inte så lätt när man går i skolan oxå, och dessutom har jag ett liv! Måste va med vänner och göra andra saker än att blogga hela tiden, eller hur? ;)

Pussen! ^^ <'3


Kommentarer
Postat av: GÖZDE;

Åh bra det, jo det rullar på :D

Åhh bra, vill ha en ny :) Lägger till dig på msn :)

2010-01-19 @ 21:47:37
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0