Haha, omg bells! <3 =)

Hejj gullungar :)

Ska sova hos bells ändå! =)
Vi ska ha skit kul, haha kvällen har bara börjat och vi har kul som jag vet inte vad!
Haha, bells är så jävla sköön! ;)
Vi har gjort en myshörna, under hennes skrivbord, whatever, skit i det, men det roliga är att bells yrar runt typ all the time och bah "få inte panik, få inte panik" för att hon spillde oboy på hela lakanet, haha omg vad jag garvade när hon sprang omkring! Jag satt inne i myshörnan, och allt detta hände då utanför, när hon spillde på lakanet vi hängt över, så att det blir som en koja, om ni fattar! Så då hör man henne "neej omg!! vad har hänt?!" när hon såg att det var oboy överallt!
Låter kanske inte så kul men det var det! Skulle kunna skriva allt kul hon säger, men skulle dröja åratal ;) Men tex dampa hon på blogg.se så hon bah "men vafan ska jag vänta på fucking blogg.se i fucking tusen år eller??" men det lät skit kul när hon sa det! Som sagt, det finns mer kul grejer, men det är våra små hemlisar! Och så skulle det ta skit lång tid att berätta allt! =)

Vi har skit kul! <3 Om ni var här skulle ni garva ashlet av er! Lovar ;)



Hihi, lite sjuk bild, men men =)

Blir mer bilder sen, outfit får ni snart, vanlig bild kanske kommer innan vi går och lägger oss, annars blir det massor av härliga bilder imorn! <3 (A)

Love yah cuties! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0