Hemma från skolan sötnosar! <3


Haha, vet inte varför jag gjorde den.. tråkigt?

Hej hej! Kom hem från skolan för ca en halv timma sen, var väl såådär i skolan, som vanligt! No, Matte och bild-.- Men bilden är ganska kul, vi skulle hålla på med "kål-grejsimojser" och jag (dom flesta tjejerna) ritade i ansiktet, så vi blev "sotiga" i ansiktet, och så hade vi på oss stora skjortor (så att inte våra fina kläder skulle bli smutsiga av kolen) så jag såg ut som en liten fattig-lapp ;) Hhi!

Äntligen har jag min laddare, tack bella, äntligen! Så nu kan jag blogga på min egna laptop!
Love ya!

Varför ska alla fjortisar va så jävla irriterande? -.-
Alla kanske inte är det, men dom jag vet om.. Sheat!


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahahah va kul :D <33

2010-01-28 @ 19:34:24
URL: http://mjgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0