Hemma nu!♥

Hej, nu är jag hemma igen! <3
Åh, jag som skulle ha en "bara-slappa-hemma-dag" men vi åkte och käkade pizza sen hem till min låtsasmammas föräldrar, buurr (haha) det var svinkallt hos dom, det är det ute oxå!
Ni i sthlm har det ju kallt ni oxå, vet, men här är det kallare, tro mig!
Har fixat lite med kommentars "sidan" så att det inte står "epost-adress" på en rad, utan "Vad tycker du om min blogg" ist, så fyll i där =)

Blir tyvär inte så bra uppdatering imorn, ska iväg till Småsyskonen (är hos deras mamma) ett tag och vara lite med dem innan jag åker hem!

Pussen! <3 // Aliciahz!




Fortfarande bildbrist...


Kommentarer
Postat av: Toooweh'<3

Längtar värkligen tills du kommer hem...<3

2010-01-04 @ 18:27:28
URL: http://toooweh.blogg.se/
Postat av: Paloma

Lite suddig bild!:P

Herre kramizzar!

2010-01-04 @ 19:03:14
Postat av: Amanda

:)

2010-01-04 @ 19:11:28
URL: http://mjgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0