Hissar & Dissar


*H&M-Man hittar alltid nåt snyggt där, och nästan alla mina kläder är därifrån!

*Mina söta bloggläsare-Ja, jag måste fakiskt hissa er, mina läsare, det är ju tack vare er jag bloggar! :)

*Vänner-Dom finns alltid där för än om man behöver det! Och dom hjälper än om man mår dåligt!

*Snygg bloggdesign-Ja det är mycket roligare att läsa en blogg som har en snygg bloggdesign, det gör hela bloggen mer personlig lixom!


*Djurplågeri-Jag hatar det! Jag fattar inte varför man gör det? Din äkta pälsjacka=ett djur som får lida!

*Elaka kommentarer
-Vad är det bra för? Det är bara onödigt att lägga ner tid på det!

*Att vara ensam hemma-Det är så tråkigt! Det finns nästan inget att göra!

*Att inte komma på vad man ska dissa-Jag sitter här och försöker komma på vad jag ska dissa, men kommer inte på nåt, så jag dissar det!

                                                                                                                                                 

Hejdå! :)


hih fina ;)
btw, vi hade nattlinne på oss :)

 

Kommentarer
Postat av: den perfetka bella <333

haha ja ska tänka lite va ja ska hissa o dissa nästa gång haha fin bild på oss sötnos vi äger fet

2010-01-17 @ 16:58:56
URL: http://belligirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0