Klart... Äntligen!

Hej!

Nu har jag rensat bort dom bilderna jag inte vill ha från datorn, så nu kommer den nog gå snabbare!
Sköönt!

Vi åt nyss mat oxå, yummie, skit gott! Köttbullar och potatis!

vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag orkar inte lägga in bild på Bells header, men bellas blogg är www.belligirl.blogg.se så om ni vill se headern klicka bara på länken <3

Slänger in en liten bild på mig och Bells som togs igår kväll, *pinsam bild* ;)
Ska lägga in bild i varje inlägg, bra va?

Puss snyggingar! / Aliciahz!


Haha, vi bjuder på oss själva ;)
Fin "flumbulle" (som vi kallar det) vi har va, asså håret ;)
Fast Bells var lite konstig.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0