Med syster brunett ;)

Nu är syster Brunett (Natalie) här, hon ska sova här, aw ska bli så myspys! <3
Vi ska dra och hyra film snart, får se vad det blir :)
OCH SÅ SKA VI BAKA, WIHOO! :D

Det blir för mycket med rosa text oxå, även om jag älskar rosa, så jag ska nog byta till svart i think!
Men färgen rosa har alltid en plats i mitt hjärta x)
"I mina ögon är världen rosa" - taget från en tjej (lovealba.blogg.se i think?)

Men ska tagga snart dåe, ciiaoo gullungar! <3

Glöm inte att ställa frågor i min frågestund som jag några inlägg tidigare!


Always you and me!

Du är verkligen som en riktig syster för mig.. <3


Kommentarer
Postat av: Toooweh'<3

Naww så söta ni är! <33

2010-01-01 @ 18:36:05
URL: http://tovvi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0