Presenter! =)

Hej på er sweeties!
Blev senare en jag trodde!

Fick många presenter, trodde att jag kanske skulle få 1 eller 2, men nej :) Här kommer bilder på det jag fick :


En bok (Häxtävlingen), örhägen, present kort på H&M för 400 kr (det blåa kortet) , skit cool mus till datorn, Create your Topmodel-bok (man ritar egna kläder på modeller, hår, smycken..) , Make up Model bok (man sminkar med riktigt smink på ansikten, man ritar även håret och sånt!), top model klistermärken som man kan ha till topmodel böckerna, och top model pennor!
Alla Top Model grejerna är  samma typ av grej om ni förstår, dom hör ihop!


Närmare titt på örhängerna jag fick!


Ur Make up Model boken! Det är jätte coolt, för sminket kladdas inte, det är speciellt papper lixom :)


H&M presentkortet, fint jue :)


Min dator, fick den inte idag som ni vet, men så ser den ut:)

Blir kanske Jakobsberg med mamma imorgon! Hoppas! Då ska jag shoppa på H&M tills jag dör :)
Fick en hundring av mormor oxå (fick presentkortet av henne oxå!), men det var ingen födelsedags present eller nåt, bara fick den ändå!

Är jätte nöjd med mina presenter! Och data musen var ju skit cool, rosa guld och vit!

Najjs va? :)




Kommentarer
Postat av: isabelle

kunde vi åka till jakan på rea pleas

2010-01-09 @ 19:15:41
Postat av: angie

japp fett nice och snälla jag fattar inte vrf du e så arg när jag redan sagt förlåt???<333

2010-01-09 @ 19:18:50
Postat av: Världens bästa Alicia =) <3

Svar isabelle : Kanske sa ja ju :P

2010-01-09 @ 20:23:47
URL: http://aliciahz.blogg.se/
Postat av: Aino

jag fick också ett presentkort från H-M men grejen var att jag fick ett vanligt och inte ett såntdär nytt snyggt kort, fatta hur besviken jag blev :( HAHA

2010-01-10 @ 17:49:31
URL: http://ainosvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0