städat rummet nu!

Jag har nyss städat rummet, känner mig väldigt stolt :)
Det är jättefint här inne nu..
Det är så kul att se att jag redan har 14 kommentarer på min frågestund, det är lixom mer en vad jag brukar! Men om ni fortsätter kommentera mycket, inte bara på frågestunden, så ska jag börja svara på alla kommentarer, för ibland orkar jag lixom inte när någon bara skriver "hej fin blogg"! Egentligen fattar jag inte vf folk skriver just "fin blogg" jag blir gladare när nån skriver "bra och intresant" blogg typ!

Och nej Angie, det är inte du som har skrivit dem elaka kommentarerna, jag vet! :) Oroa dig inte! <3


Ny dushcad (från igår!) bjuder på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0