Vaken <3

Brunetten, alltså jag,  är vaken än! Är inte trött, och har skit tråkigt!
Så jag bloggar väl lite då! Jag såg på Lets Dancé iaf, eller inte hela, men typ halva! Egentligen är programmet ganska tråkigt, men det hör ju till att kolla på nåt program på fredagen och mysa, eller hur? :)

Vad tycker ni jag ska skriva mera om, för att bloggen ska bli intresantare!
Ge förslag, tex :

*Noveller
*Skvaller om blondinbloggarna-Dessie,paow,kissie..
(bara exempel, jag, skvallerblogg? Öööh...Nej tack!)
*Film-tips

Ja, sånna där grejer, kommentera vad ni tycker, för jag skriver lixom typ till ingen, har typ  20 besökare varje dag som läser min blogg, och jag vill absolut ha flera, och det kan jag ju bara få om ni tycker till om vad jag ska skriva om så att det blir roligt att läsa! SÅ KOMMENTERA MERA! :D

Good-night-

Ciiao / A'



Jag och Bella, saknar.. <3


Kommentarer
Postat av: L I N N E A

Fin blogg :)

2010-01-23 @ 11:39:33
URL: http://littlemslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0